Bemutatkozás

Az elmúlt években nagy változásokon ment keresztül a Magyar Autóipar és kereskedelem. Míg 10-15 éve egy márkaszerviz legfőbb bevételének az új-autó értékesítést tartották, a szerviz és az alkatrész üzletág ennek volt alárendelve, addig néhány évvel ezelőtt felborult ez a hierarchia. Tudjuk, hogy az új-autó értékesítés már nem tündököl régi fényében, és valljuk be nem is fog már visszajönni az elmúlt évtized értékesítési dömpingje. Megmaradtak a nagy csillogó kereskedések, de fenntartásukat már jórészt a szerviz és az alkatrész kereskedelem finanszírozza. Ez az a terület, amely szívünkhöz közel áll és ahol mi is szeretnénk segíteni az új lehetőségek kiaknázásában. Célunk elsősorban a szervizek, szervizhálózatok munkájának segítése, ellenőrzése, hatékonyabbá tétele.