Garancia, szavatosság

megjegyzés: az alábbi oktatási anyagot mindig az érvényes jogszabályoknak megfelelően alakítjuk ki

Mi a különbség a szavatosság és a jótállás között?

Ezek alap fogalmak, de biztos hogy a vevőszolgálaton dolgozó minden kollégánk tisztában van vele? Tudjuk pontosan hogyan is szól a Ptk. 305§ bekezdése?

Az internet világában könnyen megtalálhatunk információkat, ezért az ügyfeleink is felkészülten érkeznek egy-egy vitásnak tűnő esetben. Ha a kollégánk felkészülten és határozottan kezeli a reklamációt, ismeri a jogszabály adta lehetőségeket, úgy sok vitás kérdést elkerülhetünk. Ez nem csak vállalkozásunkat, hanem ügyfeleink érdekeit is védi.

Az oktatás anyag

A garanciális oktatási modul egy napos és minden olyan vevőszolgálati kollégának ajánljuk, aki telefonos, vagy személyes kontaktusban van az ügyfelekkel, szolgáltatást vagy terméket értékesít.

  • alapfogalmak (garancia, szavatosság, jótállás)
  • jogok, kötelességek, határidők
  • javító - karbantartó szolgáltatásra vonatkozó előírások
  • szituációs gyakorlat (opcionális)

 

Amennyiben érdekli Önt a garancia oktatási modulunk, kérem vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal, vagy kérjen árajánlatot és mi hamarosan jelentkezünk.

Garancia, szavatosság (új!)

szervizvezetőknek, munkafelvevőknek új oktatási modul garanciáról és szavatosságról a hatályos törvényeknek megfelelően.

Tovább

Flotta műszaki segítség

Gépjármű flották szerviz támogatását, költséges javítások ügyintézését, javítási költségek optimalizálását is megoldjuk ön helyett....

Tovább

Munkaerő kiválasztás

segítünk kiválasztani szervizének, raktárának vezetésére legalkalmasabb munkaerőt bárhol az országban....

Tovább

Üzleti Terv készítés

márkaszervizek, szervizek, alaktrész üzletágak üzleti tervének elkészítését vállaljuk tervezéshez, hitelekhez.

Tovább