Ezek alap fogalmak, de biztos hogy a vevőszolgálaton dolgozó minden kollégánk tisztában van vele? Tudjuk pontosan hogyan is szól a Ptk. 305§ bekezdése?
Az internet világában könnyen megtalálhatunk információkat, ezért az ügyfeleink is felkészülten érkeznek egy-egy vitásnak tűnő esetben. Ha a kollégánk felkészülten és határozottan kezeli a reklamációt, ismeri a jogszabály adta lehetőségeket, úgy sok vitás kérdést elkerülhetünk. Ez nem csak vállalkozásunkat, hanem ügyfeleink érdekeit is védi.
A garanciális oktatási modul egy napos és minden olyan vevőszolgálati kollégának ajánljuk, aki telefonos, vagy személyes kontaktusban van az ügyfelekkel, szolgáltatást vagy terméket értékesít.
szervizvezetőknek, munkafelvevőknek új oktatási modul garanciáról és szavatosságról a hatályos törvényeknek megfelelően.
Gépjármű flották szerviz támogatását, költséges javítások ügyintézését, javítási költségek optimalizálását is megoldjuk ön helyett....
segítünk kiválasztani szervizének, raktárának vezetésére legalkalmasabb munkaerőt bárhol az országban....
márkaszervizek, szervizek, alaktrész üzletágak üzleti tervének elkészítését vállaljuk tervezéshez, hitelekhez.